Multikulti Treffen !!! çok kültürlü bir tema/ موضوع چند فرهن

Das Baby wird mobil
Elternforum
gast.1034650
29. Okt 2012 23:29
Re: Multikulti Treffen !!! çok kültürlü bir tema/ موضوع چند
sen nerdendin sizin orda yagdi kar? daha kölne gelemedi bi türlü, ama bekleniyormus.
evet canim bende elaya öyle yaptim hep kavaltida felan taddirdim, alissin diye.
und wie wars mit freunden heute, umarim eglenmisssinizdir.
war heute fast den ganzen tag bei eltern. aksam 9 da geldim. esimle alsiverise felan gittik, hazir ela annemdeyken. yoksa onunla zor oluyor. evet yaaa herkez kayboldu. aslinda kisin daha fazla girmeleri lazim. yazin yine insan genelde diasrda oluyor:D
kizlar nerdesinizzzz????
gast.1275641
30. Okt 2012 18:11
geldiiiik :) .
valla benim zilli beni ugrastiriyor.krabbeln yapmaya baslayali,pesinde dolan dur isin yoksa.bayram sakin gecti sayilir,en güzeli,oglumla bulustuk :) cok mutlu oldum.en azindan onula bayram havasi yasadim.
galiba benim kizin ilk disi cikiyor,ucu görünmeye basladi :D .benim kizda masadan biseyler yemek istiyor ama babasi verdirtmiyor,bogazinda kalirmis felan.herseye karisiyor ya.en cok mama iciyor,gläschenlaeri herzaman sevmiyor.öyle iste kizlar,bende pek degisiklik olmuyor,cevrem cok yok.bi alman kaynanam var ayni evde,birde görümce.onlar yetiyor zaten :)
keske sizler yakinda olsaydiniz
gast.1034650
31. Okt 2012 00:04
hosgeldin ablacim:) gecmis baayramin mübarek olsun.
demek kizin seni yoruyor:) vallahi bi kizlar cok cadi yaaaaa. benim elamda cok hareketli. yedikleri ondan hic yaramaaz hemen yakiyor:)
bayram bende baya bi dolu gecti, persembeden tut taaa cumartesiye kadar. abla oglula bulusmana coook sevindim inan. allah hic bi anneyi evlatlarindan ayirmasin. insallah öbürüylede görüsürsün.
yaaa keske esin karismasaydi fazla yemek vermene, cünkü tatmasi iyi olur demi? sen daha iyi bilirsin. ben elaya herseyi vermeyi cok isterdim ama elanin kücückken würgreizi coktu. sie hatte bei stücke gewürgt, sie konnte nicht im mund drehen und runterschlucken. ama cok sükür seit 5 mo iyi.
cevren olur abla yaa. sikilmamaya calis, aama benim cvrem oldugu halde patliyorum seni anliyorum. benim hep cevrem burda ama nebilim yinede benim icin hersy okadar sikiciki bilmiyorum neden böyleyim. mesela yarin bi kiz arkadasima gitcem, 10 kere düsündüm gidiymmi gitmeyimmi diye. kiz hep davet ediyor. artik elayi alip öglen gidicem.
keske yakinda olsaydik evet, das wäre super. cocouklarimiz arakdas olurdu felan. neyse abla ben ciktim coook uykum var, yatip uyucam:) kib ok öptm kizinida(K)(K)
gast.1034650
31. Okt 2012 23:04
selam betty.
danke, elas schnupfen ist schon weg,gottsei dank. sonst gehts ihr gut in letzter zeit. mir gehts wie immer, MUSS.....

ich find echt schdade dass du niemanden hast,dem du nilly mal ab und zu ablasssen kannst und etwas abschatlen kannst. meine eltern wohnen hier zu fuss 20 min entfernt, ich habe die ela bis sie 8 monate war, sehr oft da abgelasen dann mit freunde undso was unternommen odeer halt alleine zum abschalten was gemacht. aber wo sie älter war hatte meine mutter kein bock mehr auf sie. du weiss ela ist ja soo ängstlich und quengelig. wie ich das gemerkt habe, durch ihre art und weise. meine mama war dann immer so komisch drauf wenn ich die ela da ablassen wollte (ab 8 mo) seit dem mache ich das nicht mehr, nur in dringenden notfällen. das hat mich aber schon verletzt was meine mutter gemacht hat. aber naja muss sie nicht ne. anderer seits ist ela ihr erstes enkelkind, sie hätte mir mehr helfen können....

wie gehts der nilly? wie siehts mir ihren zähnen aus? besser?
guckmal ich habe heute morgen elas zähne gezählt oben hat sie 6 und unten 8 ist das ok??? ich hab keine ahnung:)

bua was du erzählt hast hat mich total aufgeregt!!!!! betty meine liebe ich kenne das zu guuut, meine eigene tanten sagen mir mit deiner tochter stimmt was nicht bring sie mal zum arzt(therapie)
ja mein arzt sagt mir auch immer das jedes kind individuell ist! nicht jedes kind muss das machen was meistens die kinder das machen, betty sch... auf diese frau. blöde kuh, soll die sich mal selbst angucken. was können wir dafür wenn unsere mäuse so sind. nichts eigentlich nur gedulden, guckmal betty ich war heute mit ela in einkaufszentrum city center heisst das bei uns, und sie wollte wieder nicht in den kiwagen!!!!! man das hat mich sooo genervt, ich habe sie total angeschrien, hat aber nichts geracht, sie nur am weinen sonst nichts!!!!!!!
ich warte bis ela 2 wird, wenn ich bisdahin mit ihr immer noch solche blöde probleme habe, werde ich vieeleicht mit ihr in eine therapie gehen. weil so
werde kich auch genervtund depressiv.
ahjaaaaaaaaaa duschen, vor ne stunde habe ich sie geduscht und nurrr geheulttttttttt.:(
war mr aber egal ,hab sie richtig gewaschen. ich tu die immer sonntags und mittwochs duschen. im winter reicht das doch oder?

ja mit kindergarten gebe ich dir total recht, weil ela ist mir auch noch zu ängstlich, ich würd das der auch nicht antuen. ich find auch das ela noch zeit hat. bei uns fängt man mit 3 an. aber früher kann man ja auch. so ne bekannte hat ihr kind mit 2 schon gegeben, immer bis 12 uhr mittags. ich könnte das nohc nicht...

beruflich habe ich leider nichts gemacht betty. habe früher gearbeitetm bei einer firma, als produktionshelferin. dann geheiratet, dann sofort schwanger. blablabla..... bin aber am bereuen das ich früh geheiratet habe. hab mit 21 geheiratet. :(
ich warte bis ela in den kidergarten kommt dann möchte ich auch gerne einen beruf erlernen.

soooo meine süsseeee bin dann mal raus. ich hab euch wirklich lieb, ich würd dich soo gerne mal sehen und so besprechen über unsere probleme oder bsser gesagt über unsere mäuse. echt schade. du hörst dich auch total lieb an wirklich. allah sei imer mit euch. öptümmm canimmmmmmmmmmmmmmmm
Dilocan1
1. Nov 2012 23:03
Hallo Ladys

Bin wieder da. Hab wieder viel um die Ohren. Meine Nichte Heiratet bald und deswegen bin ich auch viel unterwegs. Die Kinder haben Ferien und WE war Bayram wie Ihr wißt :D . Muss für Die Hochzeit besorgungen machen und Henna Abend.

Ich hab so oft geschrieben und dann ist mein Hand abgestürzt. Da ich viel geschrieben hatte, wollte ich nicht alles wieder von vorne schreiben :D .

Serife schade deine Tochter ist nicht Krank das Du zu einem Arzt oder sonst irgendwo hingehen musst. Und ich weiss mann braucht viel Gedult mit den kleinen aber wenn Du Sie anschreißt wirds nur schlimmer. Bir Besmele çek und handle anschließend. Wenn Du gestreßt bist merken die das und sind dann auch so. Süsse ich sag nicht , das ich besser bin . Ich hab manchmal auch keine Gedult aber Sie sind klein und können sich nicht ausdrücken was se wollen oder wasIhnen fehlt. Klamotten einkaufen kann ich mit meiner Tchter auch nicht, nur wenn Sie etwas zum knabbern hat und höchstens ich kauf schnell ein, ohne anprobe :lol: einfach eine Hecktig. Egal serife wir schaffen das schon.

Mehtab alles ok bei dir?

Deniz es freut mich das Du dein Sohn gesehen hast. Yüce Rabbim kimseyi Annesinden ayırasın. Kann es sein das Du einen Deutschen Mann hast? Und Deine Family deswegen mit Dir keinen kontakt haben möchte?

So Ladys bin wieder weg. Bis bald.bussie
msp88
2. Nov 2012 22:20
so meine lieben jetzt bin ich auch wieder da.
mein mann hat gelenkentzündung :( er ist seit dienstag krank geschrieben und ich hab mich auch noch erkältet (halsschmerzen + reizhusten) daha yeni yeni iyi oluyoruz valla..Hoffentlich hab ich Ahmet efe damit net angesteckt :(
sizler nasilsiniz kizlar bebisler nasil?
Dilek ablacim dügün telasi cok güzel bir telasdir ben cok severim öyle kosusturmalari :)
serifecim insallah iyisindir canim sende.
hadi bakalim ben uyumaya gidiyorum hepinize iyi gecelerrrr
gast.1034650
3. Nov 2012 13:41
selam kizar.
nasilsiniz? ben suanda cook mutluyum cünkü bi saat sonra duisburga kiz kaderdesime gitcez, bebisi görcez. cok seviniyorum vallahi:)

dilek abla vallahi öyle insan bazen cileden cikiyor. ama isde bazi insalar motive edicegine cocugu therapie ye götür diyorlar!! haklisin abla kizim hasta degil sadece kendisini asiri derecede durchsetzten yapmayi istiyor:) buda normal demi cocuk cünkü benim bütün gücümü deniyor cocuk,issde insan dayanamiyor bazen. evet besmele hep vekiyorum abla okuyorum onu felan. dualar yani. ne bilim rabbim kötü vermesin. en kötü zamanim böyle olsun. ama motivationnun icin cokkkk tsk ablacim, böyle söyleyislere cok ihtiyacim oluyor cünkü:)

mehtabcim yazdigim gibi suanda cok mutluyum:) elifimi görcem:))))
bizde bundan iki hafta önce hastaydim elyla. nezl olmustuk cok sükür atlattik. ama cokk salgin var. korunamiyor insan. geldimi geliyor canim. ahmet efe ye gecmez insallah, dogdugundan beri hic gripp oldumu? bence olmaz seni emiyorya, insallah olmaz canim(K) esinede cok gecmis olsun.
soo kizlar ben hazirim da simdide elayi hairlicam,dann werden wir abgeholt,
size hepinize coook güzel hafta sonlari diliyorum. hepinizi kocaman öpüyorum bebislerinizide öpyürum.
gast.1275641
3. Nov 2012 22:56
Mehtapcim hepinize gecmis olsun canim.allaha sükür benim kiz dogdugundan beri hastalanmadi.bu ara ben biraz rahatsizim :( .dogumdan sonra ilk defa adet oldum,cok fazla kanamam var.o yüzden halsizlik felan iste.

Serifecim cok sevindim senin icin,kizkardesine gittigin icin.ne tatlidir minnik elif :D .benim en kücük kizkardesimde duisburgta oturuyor.bol bol hasret gider canim.
Dilekcim kolay gelsin sana,umarim hersey güzel olur.
canim, ben simdiki esimle sonradan tanistim.ailem onu hic tanimiyorlar ve görmediler.kizimi bile görmediler. ilk esimden ayrildim diye küstüler benden.illa barismami istediler.bende dönmedim geri.
hem benim esim alman degil tam olarak.annesi alman,babasi türk.hic dogru dürüst türkce konusamiyor maalesef.
septemberde izine gittik aile ziyaretine,babaannesini 20 senedir görmemis.
iki hafta tercümanlik yapmaktan cenem yoruldu ha.dedim seneye kadar türkce ögrenmezsen gitmem artik.cok yorucu inananin.
benim Aylam cok hareketli masallah,az mutfaga gitmistim,krabbeln yapiyordu.bi geldim oturma odasina,sok oldum.ayga kalkmis koltuga tutuna tutuna.hemen kostum aldim,allah korusun kafa üstüne bi düsseydi yavrum.gözü kara benim cadinin yaw.daha yeni 7 aylik oldu,elinden gelse yürücek :)
sooo,cok cenem düstü kizlar.
sizi cok cok öpüyorum iyi hafta sonlar diliyorum ailenizle
msp88
5. Nov 2012 15:33
selamlarrr
münevver abla benimde ilk defa dün geldi periodem dogumdan sonra, ama cok sükür herhangi bir agrim sizim yok..
Kizlar aranizda hic yilbasi hindisi yapan oldumu??? :) biz bu sene yilbasi gecesi bizim evde toplanmayi düsünüyoruz bütün kuzenler kardesler falan (bayada kalabalik bir aileyiz) esimde tutturdu yilbasi hindisi yap diye ama ben daha önce hic yapmadim anneme sordum annemde hic yapmamis internette baktim tarifine ama pek öyle aklima yatan dogru düzgün bir tarifde bulamadim bide size sorayim dedim,eger aranizda yapabilen biri varsa dann her mit dem rezept ;)
benim efem uyandi sonra ugrarim yine.
Dilocan1
7. Nov 2012 10:27
Slm Fistklar

Nasılsınız iyimisiniz? :D Bugünoglumun doğum gününü , 5 yasına girecek. Aksama kimse gelmeden hemen hazırlık yapmam gerek . Rüya mı bir uyutim dann kanns auch schon losgeben. Tek bir pasta daha ve Pizza yapmam lagzım. Streß hic bitmiyor. Kizlar cocuklar daha büyümeden evde Bebislerinizle oturmanin tadını cıkarin. Büyünce isler coğalıyor :lol:

Mehtap sana hindi rezepti vercem ama sonra. Daha yılbasına zamanımız var.

Öpüldünüz
msp88
7. Nov 2012 13:57
tamam dilek ablacim bekliyorum rezepti, vaktin oldugu zaman yazarsin.
bende yarin efeyi doktora götürücem allergietest icin.. vücudundaki yaralar sadece cortisonsalbe kullandigim zaman geciyor salbeyi biraktigim zaman tekrar geliyor, yavrum kasiya kasiya yara yapiyor heryerini :( o dedigim cortisonsalbede auf dauer kullandigin zaman hic iyi degilmis.... yarin kanini alip test yapicaklar.... insallah kötü bisey cikmaz cok endiseleniyorum :cry:
Dilocan1
8. Nov 2012 18:58
Ohhh weia Ladys

wir rutschen in die 2 Seite. :D und schon sind wir wieder oben :lol:

Bussie
gast.1034650
8. Nov 2012 23:24
slm kizlar. nasilsiniz?
mehtab canim nasil oldu efenin cildi? kanini aldilarmi? evet kortison salbe ist eigentlich nicht gut für babys haut ama doktor yazinca veriyoz mecbur. benim elamin dogusdan ilk bes ayligina kadar extrem starke akne vardi, doktorlar bile sok oluyordu, yüzü hep doluydu. ela daha 3 haftalikti hem kortison salbe verdik hem antibiotikum. bence doktorla konus baska bi heilmittel varsa onu versin, canim daha bebeklerin cildi neki, doktorlar zora gelemiyor hemen kortisona basvuruyorlar. gcmis olsun canim, sen üzülme rabbim acil sifa versin.
ve hindi hic yapmadim, onun icin sorry:)

münü abla ayla 9 aylikdi demi? yoksa yalnis mi hatirliyorum. nakadar tastlidir simdi maus:) ayy abla kardesime gittik, ve bebek dahada kendini toplamis ve okdar tatliydiki, mis gibi kokusu vardi, kucagimdan indirmek istemedim, ama benimki cooook kiskandi:) demek seninde kiz kardesin duisburgda:S yaaa abla allahtan sana duam en kisa zamanda kavus kardeslerine.
sen baska neler yapiyorsun abla hep evdemi vakit geciriyorsun aylayla? ya hani birde havalar erken karariyorya o kötü yaaa. neler yapiyonuz aylayla?

dilek abla sen nerelerdesin:) bi geliyon bi gidiyon, cocuklardan vakit bulamiyorsundur demi? umarim hersey yolundadir:) simdi birde laterne vardi. onlada ugrasmissindir sen.

und bettyyyy wo bist du?????? ist alles ok mit deiner maus?????
gast.1376393
9. Nov 2012 13:55
nillufar hat geschrieben:
> Salam Gamze :D
>
> Hey Meine Liebe Wie geht es Dir und Ali ?? Macht er Brave fortschritte ???
> Wie gehts mit der Wohnung ?? haste sie Nun bekommen???
> Wie gehts es ANNE??
> alles Gesund bei euch ??
>
> NIlly will immer noch nichts reden :( außer mama und Papa und ball kommt
> nichts :( die lasst sich ganz schön viel zeit ! Morgen ist sie schon wieder
> 1 monat älter :shock: ( 19monate) die zeit vergeht soooooooooooo schnell
> man glaubt es kaum das gibts doch nicht ;) !
>
> Kocam yakında onun ilk büyük sergi Ich bin sooo stolz auf ihm UNd er ist
> soooo nervös ;) aber ich bin so mutlu gamze das kannste dir nicht
> vorstellen !
>
> Meine Liebe Sister du bist zuwenig Hier ?? hoffe bei euch ist alles in
> ordnung ??? vermiss dich ?? ;)
>
> Bitte melde dich bald
>
> Wünsche eine schöne zeit bis dahin ;)
>
> Khodahafez
> betty und Nilly 19 monate ab morgen :D :lol:

selam meine liebe...

naja für internet ist nicht mehr viel zeit...ali ist so aktiv...da bin ich abends meistens geschafft und hab keine lust ins internet zu gehen... im moment macht er mittagschlaf...und ich hab mit mal die zeit genommen...

ali gehts im großen und ganzen gut...wie gesagt sitzen gibts bei uns nicht mehr :D und wenig mittagschlaf.. .nur ne stunde, wenns hoch kommt 1,5 std. er redet sehr sehr viel in seiner sprache...er kann 1 2 3 in türksich...nein kann er auch schon...und mama papa opa onkel in türksich... zähne sind auch schon fast alle da...
tja die wohnung hab ich .. hoffentlich zum 1.februar krieg ichs...ansonsten gehts allen gut...mama auch...
was läuft bei euch so...mach dir nix drauß du wirst dir wünschen dass sie das reden viel später gelernt hätte :D irgendwann kriegst du soooo ein kopf :D
ali zickt auch zur zeit wie ein mädchen...trotzphase :D in münchen ists so kalt...aber draußen scheint die sonne...

tja dann bis später...aber ich kann nicht mehr so oft rein...wäre super cool wenn du eine PN schickst damit ich die seiten nicht alle umblättern muss :D

gib nilly einen schmatzer von uns ...machs gut...
Gamze und Ali (20 monate)
msp88
9. Nov 2012 14:06
ahh serifecim evet dün götürdüm doktora allergietest icin kan aldilar haftaya sonuclari söylicekmis doktor.. yedigi herhangi bir lebensmittelde iyice azdirabilirmis belki cildindeki yaralari..efe hat neurodermitis dedi adam und es ist nicht heilbar :cry: vielleicht kann es von selbst verschwinden imlaufe seiner 2. lebensjahr ama ozamanda cok dikkatli olmak gerekiyormus cünkü buseferde bronchitie cevirebiliyormus :cry: simdilik kasintisi cogalmasin veya entzünden etmesin diye cildi cortison kullanicaz :( ne yapim bilmiyorum valla... Veren Allah sifasinida ancak Rabbim verir..dua ediyorum bol bol, keske bende ciksa onda cikacagina.....
düsünüyorumda bizdeki bir cilt hastaligi coook daha beterleri var Allah onlarin sifasini versin.. ben bu cilt hastaliginda bile dokunsalar aglicak gibiyim efeye baktigim zaman birde cocuklari cok agir hasta olan anneler neyapsin... :cry: Rabbim herkesin sifasini versin sabrini versin insallah...
657 Beiträge
loading 19545...