Multikulti Treffen !!! çok kültürlü bir tema/ موضوع چند فرهن
Tausche dich hier im Elternforum mit anderen Mamas und Papas aus. (Zum Expertenforum wechseln, um deine Fragen an das HiPP Expertenteam zu stellen.)
18. Okt 2012 10:51
Re: Multikulti Treffen !!! çok kültürlü bir tema/ موضوع چند
hanimlar Allah yardimciniz olsun...
münü abla insallah ailenle birgün aran yine düzelir,serifecim sanada Allah sabir versin canimm...
benim oglan beni suan yine delirtmekle mesgul, ne yapsam yaranamiyorum bagirip duruyor
elindeki oyuncagi yere atiyor sonrada bagirmaya basliyor, yerden kaldirip eline geri veriyorum yine atiyor ve yine bagiriyor yere düstügü icin.. son yarim saattir bununla mesgulüz.......
bizim burasi bugün 20 derece olucakmis havada günesli,böyle kalirsa sonra ahmet efeyi alip kinderwagenle disari cikicam, son birkac gündür hic cikmadik kinderwagenle weil es so kalt ist.... wir waren immer mit auto unterwegs, arabayida cok seviyor ama er muss ja auch mal raus an die frische luft kommen. kendinize iyi bakin kizlar
münü abla insallah ailenle birgün aran yine düzelir,serifecim sanada Allah sabir versin canimm...
benim oglan beni suan yine delirtmekle mesgul, ne yapsam yaranamiyorum bagirip duruyor

elindeki oyuncagi yere atiyor sonrada bagirmaya basliyor, yerden kaldirip eline geri veriyorum yine atiyor ve yine bagiriyor yere düstügü icin.. son yarim saattir bununla mesgulüz.......
bizim burasi bugün 20 derece olucakmis havada günesli,böyle kalirsa sonra ahmet efeyi alip kinderwagenle disari cikicam, son birkac gündür hic cikmadik kinderwagenle weil es so kalt ist.... wir waren immer mit auto unterwegs, arabayida cok seviyor ama er muss ja auch mal raus an die frische luft kommen. kendinize iyi bakin kizlar

18. Okt 2012 11:09
Mal was anderes,wer jemand von euch mamis oder papis,ob ich für meinen kleinen bub auch ein sparbuch im anderen bundesland anlegen kann? Unser bub ist zu besuch bei seinem leiblichen vater im anderen Bundesland und ich würde meinen 3 monaten süssen Jungen einen kleinen gefallen für seine zukunft geben
18. Okt 2012 14:39
münü abla söylediklerinde okadar haklisinki, evet esim kendinden okdar eminki aieleme söyleyemicem. evet abla dayanacak gücüm inan kalmadi. kendi kendime bende hep soruyorum nerye kadar daha bunu cekiceksin? elbet benimde birgün sabrim tasicak, ama isde cok korkuyorum ve elami düsünüyorum. offf nasil anlaticagimi bilmiyorum abla, beni anliyorsun demi? rabbim hepimizin yardimcisi olsun. huzursuzluk varsa cok zormus evlilik, insan bisey zevk keyf almiyormus, hersey anlamsiz oluyormus. isde yasamadan bilmiyor insan. abla senin oglanlarin yasi kacdi? yasmistin ama unuttum vallahi
18. Okt 2012 14:43
slm mehtabcim, oglun 6 aylikdi demi? genellikle bebekler o aylarda oyncaklarini yada ellerinde ne varsa yere atmayi cok severlermis. ordan cikan sesi severlermis. yani bunu bilerek yapiyor, sen oyna hep onunla öyle, o atsin sen al ver. cok mutlu oluyordur eminim,
nasil gidiyor peki? zorlaniyormusun bazen? yemesi uyumasi nasil peki??

nasil gidiyor peki? zorlaniyormusun bazen? yemesi uyumasi nasil peki??
18. Okt 2012 17:24
serifecim benim oglanlar 23 ile 18 yasinda.büyükle gizli gizli bulusuyoruz,kardesi oldugunu duymus,cok merak etmis.benide cok özlemis,hat dann heimlich kontakt zu mir gesucht.cok mutluyum inan.
mehtap,benim kizda senin oglan gibi tuhaf hareketleri var bu ara.memnun etmek zor hanimefendiyi
.bu aralar cok ilgi istiyor.oyun oynamak istiyor benimle,hep hareket halinde zilli,ama yoruyor beni.bu yastan sonra tekrar anne olursan olacagi bu iste
ama iyiki varlar demi?
mehtap,benim kizda senin oglan gibi tuhaf hareketleri var bu ara.memnun etmek zor hanimefendiyi

ama iyiki varlar demi?
18. Okt 2012 18:18
evet valla iyiki varlar münü abla Allaha sükür
die halten uns immer auf trab
ben bazen düsünüyorum ahmet efe dogmadan önce benim günlerim nasil geciyordu diye...
serifecim benim oglanin uyku düzeni berbat
ilk 3 ay cok güzel uyuyordu ama bu son 3 aydir geceleri sürekli uyaniyor... manchmal jede 2.std manchmal jede halbe std....gündüzleride uzun uyumuor nur 30 min. das wars... bukadar az uykuyla bukada cok enerjiyi nerden buluyor bilmiyorum
yemek düzeni iyi cok sükür ondan yana bir problemim yok simdilik... kötü olan ben efeyi acayip kucaga alistirdim, o beni cooook yoruyor
bazen hic is yapamiyorum evde buyüzden..

serifecim benim oglanin uyku düzeni berbat

18. Okt 2012 22:15
bende aynen canim,
kollarim kopuyor kizi hep kucakta tasimaktan.evin islerini pek yapamiyorum,bi görsen,savas alani gibi.bazen yere birakiyorum,krabbeln yapiyor odanin yarisina kadar.basliyor bagirmaya beni göremeyince.alip yürüme arabasina koyuyorum,pesimden geliyor.bazen gelemeyice gene bagirti kopuyor valla.
bana fena halde fixiert yaa.babasi saat 16 da ise gidiyor sabah 4e kadar.13 te kalkiyor ,yani dogru dürüst zamani yok kizla ilgilenmeye.diyorum kendimi sanki alleinerziehend gibi hissediyorum.
neyse aksam aksam gene cok cenem düstü.
hepinize iyi geceler canlar
kollarim kopuyor kizi hep kucakta tasimaktan.evin islerini pek yapamiyorum,bi görsen,savas alani gibi.bazen yere birakiyorum,krabbeln yapiyor odanin yarisina kadar.basliyor bagirmaya beni göremeyince.alip yürüme arabasina koyuyorum,pesimden geliyor.bazen gelemeyice gene bagirti kopuyor valla.
bana fena halde fixiert yaa.babasi saat 16 da ise gidiyor sabah 4e kadar.13 te kalkiyor ,yani dogru dürüst zamani yok kizla ilgilenmeye.diyorum kendimi sanki alleinerziehend gibi hissediyorum.
neyse aksam aksam gene cok cenem düstü.
hepinize iyi geceler canlar
18. Okt 2012 23:28
slmlar. münü abla inan cok sevindim oglunla görüsmene, insallah kücük oglunda kontakt bulur yine sana. zordur tabi. hangi anne evletlarindan ayri kalabilir, rabbim yaninda olsun.
mehtacim elada öyleydi biliyonmu, o aylarda öglenleri yarim saati gecirmezdi. kus uykusu gibi. suanda ögle uyksuu iyi ama gece uykusu hala berbat elanin, yani gece uykusu düzelmedi, her cocuk farkli insallah efenin ki düzelir. simdi benim kiz yeni bisey cikardi, iki haftadir bizimle yatakda uyumak istiyor. yine eskiden kötü de uyusa kendi yataginda uyuyordu. simdi sanki korkuyor kendi yataginda, yatirdirigim an, panik yapip agliyor. yaa neden öyleki cok üzülüyorum o öyle korkunca. ya bu afacanlar bizi bitiriyor ama iyiki varlar:)
mehtacim elada öyleydi biliyonmu, o aylarda öglenleri yarim saati gecirmezdi. kus uykusu gibi. suanda ögle uyksuu iyi ama gece uykusu hala berbat elanin, yani gece uykusu düzelmedi, her cocuk farkli insallah efenin ki düzelir. simdi benim kiz yeni bisey cikardi, iki haftadir bizimle yatakda uyumak istiyor. yine eskiden kötü de uyusa kendi yataginda uyuyordu. simdi sanki korkuyor kendi yataginda, yatirdirigim an, panik yapip agliyor. yaa neden öyleki cok üzülüyorum o öyle korkunca. ya bu afacanlar bizi bitiriyor ama iyiki varlar:)
20. Okt 2012 03:43
Slm kizlar,
Yabunlari hepisini okuyunca cok üzüldüm. Münü abla bi senin icin, cocuklarini göremedigin ve ailen. Güzelim olabilir. Insanlar bazi zaman geliyor anlasamiyorlar ayriliyorlar. Tabi bizim türk milletimizde zor, ama şimdiki zamana bakarsan da çok degisdi. Hemen hemen kimse kimsenin kahrini (Kaynana
) çekmiyor. Veya erkegin bile bazi yasam tarzlarina tahamül etmiyorlar. Iki tarz evlilik vardir. 1. ayrilmak kolay ve evliligi ayakta tutmak zor. 2. bir piskopat kocan olur ve kocandan siddet görürsün, ondanda ayrilmak kurtulmak istesin ,o da zor. Malesev dünyada neler var neler.
Küçükken benim bir lafim vardi, " keşke her kişi sevdigi kisiyle evlense,ömür boyu SAGLIKLI, HUZURLU ve MUTLU
bir hayat sürse."
Yüce Rabbim insallah seni cocuklarina kavusturur. Evlat acisi cok kötü olmasi lagzim. Allah yardimcin olsun bacim. Ama yine sevindim oglunla konusuyormussun.
Serife seni ne yapalim gülüm ? Kocan biraz zor. Kesin evlenmeden önce öyle degildi. Hep sonradan degisenlerden. Köprüyü gecene kadar .... Kendini birde öyle birakma , Allah sana o derdi cekecek gücü vermis.
Duğanızı hep okuyun, her yaptiğınız işde besmele çekın. Allaha Dua edin ve cocuklariniza SIMSIKI SARILIN.
Gecen oglum bana sorudu "Anne kimi en cok seviyorsun? " bende "sizleri" çocuklarimi dedim. O da sordu niye en önce bizi ve sonra babamizi ? Bir anne en önce evladini ve sonra kocasini sever .
Kizlar cok gec oldu , kusura bakmayin hep de zamanim olmuyor. Rüyayi emzirdim simdi uycam.
Mehtap seni de bak düsündün, beni unuttu deme .
Öpüldünüz, ben yarin yandim kizlar, cocuklar simdi gene erken uyanirlar ve kahvalti isterler , benim de daha uykum olur, tüüüh .
Iyi geceler.

Yabunlari hepisini okuyunca cok üzüldüm. Münü abla bi senin icin, cocuklarini göremedigin ve ailen. Güzelim olabilir. Insanlar bazi zaman geliyor anlasamiyorlar ayriliyorlar. Tabi bizim türk milletimizde zor, ama şimdiki zamana bakarsan da çok degisdi. Hemen hemen kimse kimsenin kahrini (Kaynana

Küçükken benim bir lafim vardi, " keşke her kişi sevdigi kisiyle evlense,ömür boyu SAGLIKLI, HUZURLU ve MUTLU

Yüce Rabbim insallah seni cocuklarina kavusturur. Evlat acisi cok kötü olmasi lagzim. Allah yardimcin olsun bacim. Ama yine sevindim oglunla konusuyormussun.

Serife seni ne yapalim gülüm ? Kocan biraz zor. Kesin evlenmeden önce öyle degildi. Hep sonradan degisenlerden. Köprüyü gecene kadar .... Kendini birde öyle birakma , Allah sana o derdi cekecek gücü vermis.
Duğanızı hep okuyun, her yaptiğınız işde besmele çekın. Allaha Dua edin ve cocuklariniza SIMSIKI SARILIN.

Gecen oglum bana sorudu "Anne kimi en cok seviyorsun? " bende "sizleri" çocuklarimi dedim. O da sordu niye en önce bizi ve sonra babamizi ? Bir anne en önce evladini ve sonra kocasini sever .

Kizlar cok gec oldu , kusura bakmayin hep de zamanim olmuyor. Rüyayi emzirdim simdi uycam.
Mehtap seni de bak düsündün, beni unuttu deme .
Öpüldünüz, ben yarin yandim kizlar, cocuklar simdi gene erken uyanirlar ve kahvalti isterler , benim de daha uykum olur, tüüüh .
Iyi geceler.
21. Okt 2012 14:48
slm dilek ablacim. evet cok zor bi insan. dedigin gibi evlenmeden önce bisey yoktu, cocuk olunca azitti adam
kötü arkadaslarda yoldan cikarmaya calisiyor isde, ama hata kendinde, kücük degil 30 yasinda, yani aklini kullanmasi lazim ama yapamiyor isde:( ne yapicagimi bende bilmiyorum abla, simdilik elim kolum bagli böyle duruyorum. sabrimin tastigi yerde aileme acilcam haliyle, isde ozaman kiyamet kopcak.... das ganze ist für mich total zu viel seit 18 monate. bin am ende, er und noch die kleine ist total anhänglich usw, meine phsysche ist kaputt, ich bin nur noch am beten. ich such einen ausweg ich finde es aber nirgendswo. bilmiyorum abla es ist schlimm wenn man zu hause den frieden verloren hat. duvarlar üstüme geliyor ve ben evde kalasim bile yok daha...
ich vermisse einfach meine vergangenheit......

ich vermisse einfach meine vergangenheit......
22. Okt 2012 08:30
serife1234 hat geschrieben:
> slm betty.
> alles klar bei dir? ja die werte sind da. der arzt meinte entzündung im
> blut (leukozyten) und etwas eisenmangel. er meinte auch das ich mich gut
> aussruhen soll und gut ernähren soll usw. habe ihm aber auch gesagt dass
> die kleine so anhänglich ist undso. naja er hat mir tabletten verschrieben
> damit ich mich besser fühle, hofffe die helfen mir etwas.
> ohhh du arme, die zickenphase haben wir auch, wenn was der kleinen nicht
> passt haut die mich bis sie das kriegt was sie möchte.
> bei ela fehlen auch noch viele zähne aber ich denk wir haben noch zeit bis
> die backenzähne kommen. da hab ich echt keine ahnung. ist aber blöd ne wenn
> die fieber hat. dann hat sie bestimmt kein appetit oder?
> das problem mit dem essen haben wir auch betty. das geht mir sooo auf den
> sack langsam. guckmal wir waren heute mit meinen bruder in essen einkaufen,
> da haben wir pommes gegessen, obwohl die ela hunger hatte schmeisst sie
> alles durch die gegend, ich verstehe es einfach nicht. warum tut sie das
> nicht essen sondern wegwerfen???? bin mir sicher sie hatte hunger. das
> macht sie aber immer. auch zu hause wenn wir frühstücken wollen, über liegt
> dann käse oder oliven. mannnnnn das nervvvttttt!!!
> oder sie mag eigentlcih schokolade sehr aber seit 2 wochen tut sie den
> riegel in den mund nehmen, dann kaut sie etwas, dann kommt alles wieder aus
> dem mund!!! da fehlen mir echt die worteeeee.
> ja ela trinkt leider keine milch, sie hat bis jetzt nie getrunken, ich gebe
> ihr anstatt mich viel joghurt (fruchtzwerge, oder andere) käse (isst sie
> manchmal) oder es gibt bei türken suppe mit joghrut das isst sie auch gerne
> und milchbreie.
> betty was isst denn nilly zum frühstück und abendessen? guckmal ich gebe
> der ela zum frühstück milchbrei und obst. also das ihr frühstück dann. sie
> isst nicht so wie wir brot undso. ist das noch normal??? weil irgendwie
> muss sie ja milch kriegen deswegen gebe ich ihr milchbrei. bin aber
> verzweifelt??
> und zum abendessen kriegt sie abendbrei. mittag und spätnachmittag
> isst sie so was wir essen. suppe, nudel usw.
>
> ja mit fellsack, haben wir auch probleme!!!! mag sie auch nicht
die
> beiden hexen
>
> internet haben wir wieder bekommen. gott sei dank:):) deswegen bin oft
> da:) hhehehe
>
> betty ich hoffe dir gehts gut? ich trau mich irgendwie nicht zu fragen aber
> denk nicht dass ich nicht an dich denke. ich bete für dich das allah dir
> viiieeel gesundheit geben soll(K)
> schreibe ruhig immer viel, ich lese gerne. öptüm seni nilly. iyi geceler:)
Salam Meine Lieber Sherry
ach bei uns ist schon wieder was Los
! Waren vorrigewoche mit nilly beim Arzt weil sie so starke schmerzen hatte ( wegen dem zahnen ) und fieber hatte sie auch andauernt ,... Die kinderärztin hat uns dann zur kinderZahnarzt geschickt und was soll ich sagen MIr fehlen die Worte
NILLY bekommt Oben die anderen Backenzähne aber sie bekommt sie nicht an der richtigen stelle
sie bekommt die backenzähne Hinter den anderen Backenzähnen
und nicht daneben Ona yardımcı olamaz ve acıyor ich bin so traurig deswegen das sie eine diş deformite hat ich kann ihr nicht helfen und das tut mir im Hezen weh .O ağrılarına karşı pek çok ilaç alır ,.. Ich kann dir nicht sagen wie starke schmerzen sie hat ! SIE sabbert so stark als würdest du ihr jede sekunde ein glas wasser aufs tshirt schütten ,.... !
Unser Tagesablauf hat sich total geändert deswegen sie schläft Ur viel aber das liegt schon an den Medikamentn Ach Sherry sie tut mir so leid und ich bin hilflos amliebsten hätte ich den schmerz
!
Du kannst mich ruhig fragen wie es mir geht nur keine scheu meine Liebe Ich hätte ja vorrige woche schon anfangen müssen mit röntgen und so aber da es Nilly schei..e geht habe ich das alles verschobn ,.. Sie lasst mich nichts machen muss nur neben ihr sein Und wehe ich mach das nicht dann tut sie weinen und zickn! BEim papi bleibts sie zwar auch aber nicht so lange ,..... Echt ansträngend manchmal! Arme Maus !
Du was ela macht mit essen ausspuckn das ist neh phase Das hat Nilly auch gemacht macht sie aber schon lang nicht mehr das vergeht auch Ihrgendwann !
HAbe geduld süße!
UNd zu DIr bitte schau das du dich erholen kannst und tu viel gemüse und obst essen besnders jetzt in dem scheiss wetter nicht das du mir zusammen klappst ELA brauch dich
und dein Mann auch
UNd ich auch
! !
ALSO bitte schau auf dich OK??!!
hmm sag ißt Ela noch das hipp menü??? NILLy bekommt die auch noch sie ist nicht alles was ich ihr gebe( koche) deswegen bekommt sie auch noch immer diese Hipp menüs WIe tut Ela sonnst essen ???
Und ja das mit der milch wird schon werdn sollange du es ausgleischst mit jogi ,.fruchtzwerg quark ,..,,,, dann ist das Okay
!
Im persischen gibts auch eine suppe mit joggi
MANN schmeckt de Gut
!
Gestern habe ich wieder persisch gekocht für meinen Mann sein Lieblings essen und ba ba ur lecker
!
Ach ja mein Mann hat morgen geburtstag
34 jahre wird er
und am Donnerstag hat er seine erste große Austellung und ich bin soooooooooooooooooooooooooooooo glücklich ich freue mich führ IHM NUR traurig macht mich das ganze auch WEIl ich kann nicht mitkommen
ES bricht mir das Herz
ich habe niemanden für Nilu zum aufpassn die anderen wollen auch alle gehn also bleibt mir nichts über als darauf zuverzichten
Geht mir auf den SAck
aber naja Mein schatz macht das schon !
Also fell sack ist bei mir schon im Kinderwagn heute testen wir es mal aus ich muss heute wieder zum Kinderazrt gehn sie will sich Nilly nochmal ansehn ! OH gott das kann was werden !
Sag wie ist den ELa wenn ihr zum kinderarzt müsst ?? also Nilly ist im warteraum noch ruhig aber wenns dann ins behandlungszimmer geht dann schreit sie wie am spieß ??? Und wie geht eure Kinderärztin damit um ALso Meine kinderärztin schaut dann immer das sie das alles schnell macht und abhaut
das ist echt ein negativ punkt bei der das mag ich nicht sie soll sich nilly ja anschaun und nicht alles schnell schnell machen! naja
Das freut mich das ihr wieder Internet habt
hoffe diesmal gibts keine probleme !
sag Wie ist das den Mit ELA duschen oder baden gehn zurzeit???
Also Nilly war schon 2 wochn nicht
Sie hat angst da drinne
( wieder mal so ne Phase ) ich habe sie halt im waschbeckn sitzn und tu sie so waschn Aber das ist ja nicht das selbe ! Und wie ist den Ela beim haare machen seis kämmen oder waschen ?? also nilly ist da richtig nervig
!
So aber jetzt höre ich auf ist eh schon wieder sooooooooo viel geworden ,...
Also meine liebe schau auf dich OK ?? Gib ela ein küsschen Und DU fühldch mal gedrückt
!
AAlso ich freu mich schon auf deine antwort
Khodahafez Betty und Nilly
> slm betty.
> alles klar bei dir? ja die werte sind da. der arzt meinte entzündung im
> blut (leukozyten) und etwas eisenmangel. er meinte auch das ich mich gut
> aussruhen soll und gut ernähren soll usw. habe ihm aber auch gesagt dass
> die kleine so anhänglich ist undso. naja er hat mir tabletten verschrieben
> damit ich mich besser fühle, hofffe die helfen mir etwas.
> ohhh du arme, die zickenphase haben wir auch, wenn was der kleinen nicht
> passt haut die mich bis sie das kriegt was sie möchte.
> bei ela fehlen auch noch viele zähne aber ich denk wir haben noch zeit bis
> die backenzähne kommen. da hab ich echt keine ahnung. ist aber blöd ne wenn
> die fieber hat. dann hat sie bestimmt kein appetit oder?
> das problem mit dem essen haben wir auch betty. das geht mir sooo auf den
> sack langsam. guckmal wir waren heute mit meinen bruder in essen einkaufen,
> da haben wir pommes gegessen, obwohl die ela hunger hatte schmeisst sie
> alles durch die gegend, ich verstehe es einfach nicht. warum tut sie das
> nicht essen sondern wegwerfen???? bin mir sicher sie hatte hunger. das
> macht sie aber immer. auch zu hause wenn wir frühstücken wollen, über liegt
> dann käse oder oliven. mannnnnn das nervvvttttt!!!
> oder sie mag eigentlcih schokolade sehr aber seit 2 wochen tut sie den
> riegel in den mund nehmen, dann kaut sie etwas, dann kommt alles wieder aus
> dem mund!!! da fehlen mir echt die worteeeee.
> ja ela trinkt leider keine milch, sie hat bis jetzt nie getrunken, ich gebe
> ihr anstatt mich viel joghurt (fruchtzwerge, oder andere) käse (isst sie
> manchmal) oder es gibt bei türken suppe mit joghrut das isst sie auch gerne
> und milchbreie.
> betty was isst denn nilly zum frühstück und abendessen? guckmal ich gebe
> der ela zum frühstück milchbrei und obst. also das ihr frühstück dann. sie
> isst nicht so wie wir brot undso. ist das noch normal??? weil irgendwie
> muss sie ja milch kriegen deswegen gebe ich ihr milchbrei. bin aber
> verzweifelt??
> und zum abendessen kriegt sie abendbrei. mittag und spätnachmittag
> isst sie so was wir essen. suppe, nudel usw.
>
> ja mit fellsack, haben wir auch probleme!!!! mag sie auch nicht

> beiden hexen

>
> internet haben wir wieder bekommen. gott sei dank:):) deswegen bin oft
> da:) hhehehe
>
> betty ich hoffe dir gehts gut? ich trau mich irgendwie nicht zu fragen aber
> denk nicht dass ich nicht an dich denke. ich bete für dich das allah dir
> viiieeel gesundheit geben soll(K)
> schreibe ruhig immer viel, ich lese gerne. öptüm seni nilly. iyi geceler:)
Salam Meine Lieber Sherry
ach bei uns ist schon wieder was Los

Unser Tagesablauf hat sich total geändert deswegen sie schläft Ur viel aber das liegt schon an den Medikamentn Ach Sherry sie tut mir so leid und ich bin hilflos amliebsten hätte ich den schmerz

Du kannst mich ruhig fragen wie es mir geht nur keine scheu meine Liebe Ich hätte ja vorrige woche schon anfangen müssen mit röntgen und so aber da es Nilly schei..e geht habe ich das alles verschobn ,.. Sie lasst mich nichts machen muss nur neben ihr sein Und wehe ich mach das nicht dann tut sie weinen und zickn! BEim papi bleibts sie zwar auch aber nicht so lange ,..... Echt ansträngend manchmal! Arme Maus !
Du was ela macht mit essen ausspuckn das ist neh phase Das hat Nilly auch gemacht macht sie aber schon lang nicht mehr das vergeht auch Ihrgendwann !

UNd zu DIr bitte schau das du dich erholen kannst und tu viel gemüse und obst essen besnders jetzt in dem scheiss wetter nicht das du mir zusammen klappst ELA brauch dich

ALSO bitte schau auf dich OK??!!
hmm sag ißt Ela noch das hipp menü??? NILLy bekommt die auch noch sie ist nicht alles was ich ihr gebe( koche) deswegen bekommt sie auch noch immer diese Hipp menüs WIe tut Ela sonnst essen ???
Und ja das mit der milch wird schon werdn sollange du es ausgleischst mit jogi ,.fruchtzwerg quark ,..,,,, dann ist das Okay

Im persischen gibts auch eine suppe mit joggi

Gestern habe ich wieder persisch gekocht für meinen Mann sein Lieblings essen und ba ba ur lecker

Ach ja mein Mann hat morgen geburtstag

Also fell sack ist bei mir schon im Kinderwagn heute testen wir es mal aus ich muss heute wieder zum Kinderazrt gehn sie will sich Nilly nochmal ansehn ! OH gott das kann was werden !
Sag wie ist den ELa wenn ihr zum kinderarzt müsst ?? also Nilly ist im warteraum noch ruhig aber wenns dann ins behandlungszimmer geht dann schreit sie wie am spieß ??? Und wie geht eure Kinderärztin damit um ALso Meine kinderärztin schaut dann immer das sie das alles schnell macht und abhaut

Das freut mich das ihr wieder Internet habt

sag Wie ist das den Mit ELA duschen oder baden gehn zurzeit???
Also Nilly war schon 2 wochn nicht

So aber jetzt höre ich auf ist eh schon wieder sooooooooo viel geworden ,...

Also meine liebe schau auf dich OK ?? Gib ela ein küsschen Und DU fühldch mal gedrückt

AAlso ich freu mich schon auf deine antwort

Khodahafez Betty und Nilly
22. Okt 2012 17:25
Halloooo 
Nasilsiniz kizlar? Hoffe ihr hattet alle ein schönes WE..
bei mir gabs nur stress.. Cuma günü alisveris ve temizlik stresi, cumartesi misafirlerim vardi bütün gün, dünde arkadasimin oglu 1 yasina girdi onun dogum günü eglencesindeydim... Ahmet efeyi sürekli kucagimda tasimaktan hab ich heut muskelkater...
naja öyle iste.. benim adamda öglenci yine bu hafta.. haftasonunun acisini bende suan cikariyorum valla, oglani yatirdim öye tembel tembel uzaniyorum tv bakiyorum
muss ja auch mal sein
serifecim nasilsin canimm iyimisin? Aile meselelerine karismayi hic sevmem ama madem artik hic dayanacak gücün kalmadi ozaman git ailene anlat durumu,sonucta sen sustukca herhangi bir düzelme olmicak Allah korusun belki dahada kötüye gider hersey ve ozaman hic cikamazsin isin icinden.. mach was bevor es zu spät wird,allein wegen Ela muss du es machen canim benim...
Rabbim sana sabirlar versin yardimcin olsun insallah....

Nasilsiniz kizlar? Hoffe ihr hattet alle ein schönes WE..
bei mir gabs nur stress.. Cuma günü alisveris ve temizlik stresi, cumartesi misafirlerim vardi bütün gün, dünde arkadasimin oglu 1 yasina girdi onun dogum günü eglencesindeydim... Ahmet efeyi sürekli kucagimda tasimaktan hab ich heut muskelkater...
naja öyle iste.. benim adamda öglenci yine bu hafta.. haftasonunun acisini bende suan cikariyorum valla, oglani yatirdim öye tembel tembel uzaniyorum tv bakiyorum

serifecim nasilsin canimm iyimisin? Aile meselelerine karismayi hic sevmem ama madem artik hic dayanacak gücün kalmadi ozaman git ailene anlat durumu,sonucta sen sustukca herhangi bir düzelme olmicak Allah korusun belki dahada kötüye gider hersey ve ozaman hic cikamazsin isin icinden.. mach was bevor es zu spät wird,allein wegen Ela muss du es machen canim benim...
Rabbim sana sabirlar versin yardimcin olsun insallah....
22. Okt 2012 22:15
slm mehtab. benim hafta sonumda iyi gecti diyelim. cuma annemdeydim bütün gün. cumartesi önce alisveris yaptik, sonra eltime gittim. ögle götürdü esim geceye kadarda orda kaldik elayla, sonra babasi geldi aldi bizi.
pazarda elayi gezdirdik bi kac saat. hava cok güzeldi (kölnde) yarinda son güzel olcakmis, diye duydum, ve coook üzüldüm cünkü ben kisi pek sevmem:S icim karariyor. bilmiyorum sizdede öylemi?
mehtab canim evet gücüm kalmadi canim, yorgununm coook, b olaylar beni öyl yiprattiki arkadaslarim bile beni taniyamiyor. aileme acilcam ama heralde son damlayi bekliyorum kendi kendime. canim cok tuhaf ve zor bi durum, kelimelere dökemiyorum.canim rabbim hepimizin yardimcisi olsun. kimsey evde huzursuzluk vermesin....
ahmet efe nasil insallah seni fazla yormuyordur. canim o kucak meselesi elada hala var. yani bi yere gitsem orda bazen kucagimdan inmiyor. benim de öyle kemiklerim agriyorki. tek derdimiz bu olsun. efeyi öp benden . bu arada efe ismine bayiliyorum. alllah adiyla büüytsün canim. kib öpüyprum seni ve bebisini(K)
pazarda elayi gezdirdik bi kac saat. hava cok güzeldi (kölnde) yarinda son güzel olcakmis, diye duydum, ve coook üzüldüm cünkü ben kisi pek sevmem:S icim karariyor. bilmiyorum sizdede öylemi?
mehtab canim evet gücüm kalmadi canim, yorgununm coook, b olaylar beni öyl yiprattiki arkadaslarim bile beni taniyamiyor. aileme acilcam ama heralde son damlayi bekliyorum kendi kendime. canim cok tuhaf ve zor bi durum, kelimelere dökemiyorum.canim rabbim hepimizin yardimcisi olsun. kimsey evde huzursuzluk vermesin....
ahmet efe nasil insallah seni fazla yormuyordur. canim o kucak meselesi elada hala var. yani bi yere gitsem orda bazen kucagimdan inmiyor. benim de öyle kemiklerim agriyorki. tek derdimiz bu olsun. efeyi öp benden . bu arada efe ismine bayiliyorum. alllah adiyla büüytsün canim. kib öpüyprum seni ve bebisini(K)
22. Okt 2012 22:34
hi betty,
buaaa ich find das echt schade wegen nilly zahn!! die arme süsse maus. ja ich kann di h gut verstehen, wennn man hilfslos da steht
ich wünsche der nilly gute besserung und hofffe dauert nicht mehr lange mit schmerzen. yerim onu. cok üzüldüm, echt
ja für unsere kinder tuen wir uns opfern nicht wahr. natürlüch würd ich das auch machen, ich würd auch mal warten bis die kleine wieder gesund ist. betty sag mal hast du da gar keine verwandte von dir oder von deinem man dass du die kleine mal da ablassen kannst???
weil klar würdest du gerne bei der ausstellung da sein. aber ist ein stolz für dich das es soweit gekommen ist:) ich gratuliere dein man auch zum geburtstag:)
mein man wird im januar 32 jahre alt
also ela ist im wartezimmer auch noch ok aber wenn wir dran sind, flippt die aus im behandlugszimmer, genauso wie nilly
vor allem wenn sie den azt sieht fängt sie an zu weinen,schreien.
also bin eigentlich mit dem kindeerarzt auch unzufrieden weil er zu viel labert. er erzählt mir immer was von früher!! wie kinder damals waren bla bla blaaaa....
aber er ist total gelassen er lässt sich immer zeit, ist also nicht so euer arzt. aber echt blöd bei euch ne, wenn der arzt euch loswerden möchte. blödman!!!
beim baden haben wir immetnoch probleme
das ändeert ich irgendwie nicht. habe erst gedacht ist vielleicht ne phase aber sieht nicht so aus. und beim haare waschen geht die ela noch mehr ab. heulen heulen heulen!!! kämen haben leider nicht weil sie kurze haare hat
wir haben die haaare schneiden lassen im juli. sind immer noch nicht lang
manchmal überleg ich mir dass sie so schnell wie möglich in den kindergarten anfangen soll. damit ich auch mal bisschen zeit für mich habe weist du, wir haben aber noch 1,5 jahre bis sie inden ki. geht. ist das bei dir auch, mir wirds manchmal alles zuuuu vieeel. aaaa noch was sie hat seit heute ,orgen schnupfen:S:S
betty ich freu mich auch jedesmal aufdeine antwort.. ich find die beiden kleinen ähneln sich voll
deswegen tue ci hmit dir gerne austauschen(K)
gib deiner maus auch ein dicken kuss von mir. und nochmal gute besserung. öp nilly benden.
buaaa ich find das echt schade wegen nilly zahn!! die arme süsse maus. ja ich kann di h gut verstehen, wennn man hilfslos da steht

ja für unsere kinder tuen wir uns opfern nicht wahr. natürlüch würd ich das auch machen, ich würd auch mal warten bis die kleine wieder gesund ist. betty sag mal hast du da gar keine verwandte von dir oder von deinem man dass du die kleine mal da ablassen kannst???
weil klar würdest du gerne bei der ausstellung da sein. aber ist ein stolz für dich das es soweit gekommen ist:) ich gratuliere dein man auch zum geburtstag:)
mein man wird im januar 32 jahre alt

also ela ist im wartezimmer auch noch ok aber wenn wir dran sind, flippt die aus im behandlugszimmer, genauso wie nilly

also bin eigentlich mit dem kindeerarzt auch unzufrieden weil er zu viel labert. er erzählt mir immer was von früher!! wie kinder damals waren bla bla blaaaa....
aber er ist total gelassen er lässt sich immer zeit, ist also nicht so euer arzt. aber echt blöd bei euch ne, wenn der arzt euch loswerden möchte. blödman!!!
beim baden haben wir immetnoch probleme

manchmal überleg ich mir dass sie so schnell wie möglich in den kindergarten anfangen soll. damit ich auch mal bisschen zeit für mich habe weist du, wir haben aber noch 1,5 jahre bis sie inden ki. geht. ist das bei dir auch, mir wirds manchmal alles zuuuu vieeel. aaaa noch was sie hat seit heute ,orgen schnupfen:S:S

betty ich freu mich auch jedesmal aufdeine antwort.. ich find die beiden kleinen ähneln sich voll

gib deiner maus auch ein dicken kuss von mir. und nochmal gute besserung. öp nilly benden.

24. Okt 2012 14:29
slm kizlar. daha bir saat önce kiz kardesim aradi. bebeginde fitik bulunmus, ve acil ameliyat olcakmis. daha bi aylik elif:( yaaaa aranizda bilen var mi o ney?? yaa cok üzüldüm 

Bitte beachten: In diesem Forum können nur allgemeine Informationen zum Inhalt der Fragen gegeben werden. Die Antworten sind unverbindlich und können aufgrund der räumlichen Distanz keinesfalls eine Diagnose oder Beratung für den Einzelfall darstellen oder einen Arztbesuch ersetzen.
loading 19545...
Suche
loading 31377...
loading 19558...
loading 19559...
loading 19800...
loading 19520...