Multikulti Treffen !!! çok kültürlü bir tema/ موضوع چند فرهن
Tausche dich hier im Elternforum mit anderen Mamas und Papas aus. (Zum Expertenforum wechseln, um deine Fragen an das HiPP Expertenteam zu stellen.)
14. Okt 2012 23:15
Re: Multikulti Treffen !!! çok kültürlü bir tema/ موضوع چند
Ay serifecim cok üzüldüm
.allah dayanma gücü versin ins. o günlerde gececek inan.benimde ilk oglum öyleydi ama sonra degisti kardes gelince.
biliyorum cok zor ama dedigin gibi bi gülücük ve anne degisleri herseye degiyor.benim Aylam nasil olur bilmem.seninki hep mi öyleydi ,arabada felan aglardi gezerken?
Teyzelik cok güzel bi duygu,hayyirli olsuncnm.ben 4 kez teyze oldum
.
ama ne yazikki ailevi sorunlar yüzünden hic birini göremiyorum
.
Dilocan hosbulduk canim.sagol,allah hepimizin yavrularini bagislasin,anali babali büyütmek nasip etsin ins.
neyse cok isgal ettim sayfayi.
sizin araniza katildigim icin cok mutluyum.
iyi geceler

biliyorum cok zor ama dedigin gibi bi gülücük ve anne degisleri herseye degiyor.benim Aylam nasil olur bilmem.seninki hep mi öyleydi ,arabada felan aglardi gezerken?
Teyzelik cok güzel bi duygu,hayyirli olsuncnm.ben 4 kez teyze oldum

ama ne yazikki ailevi sorunlar yüzünden hic birini göremiyorum

Dilocan hosbulduk canim.sagol,allah hepimizin yavrularini bagislasin,anali babali büyütmek nasip etsin ins.
neyse cok isgal ettim sayfayi.
sizin araniza katildigim icin cok mutluyum.
iyi geceler
15. Okt 2012 08:44
serife1234 hat geschrieben:
> slm hepimize.
> öncelikle münü abla bence kizinin uykusu degismez.(insallahhhhh) benim kiz
> 40 günlüge kadar süper uyuyordu sonra 3 monats koliken felan deerke bozuldu
> ve hala gecelri berbat uyuyor, beni öyle yorduki anlatamam birde cok huysuz
> benim kiz. gittigim yerlerde felan beni birakip oynamaz, yapisir bana
> birakmaz cok bagli bana ama cok yipratti beni. artik daha bünyem
> dayanamiyor iki haftadir cok hastayim halim kalmadi. bugun doktora gittim
> kan aldilar felan. uykusuzluk beni yipratti be abla. yinede allah daha
> kötüsünü vermesin buna sükür diiym:) allah kizini ve cocuklarini sana
> bagislasin, en iyisini yapmissin, simdi daha iyi zevkle ilgilenirsin kizla
> demi? herkez öyle diyor. benim annem kücük kardesimi cok gec yapti ama
> diyoki bütün hevesimi onda aldim:) yani sende de öyledir belki:)
>
>
> bettyyyyyyy meine süsse, ich habs gerne gelesen was du alles geschrieben
> hast, schreib ruhig viel ist besser. anders kann man sich hier irgendiwe
> nicht ausdrücken.
> ja es wäre wirklich sehr schön wenn wir nah wohnen würden. ja die beiden
> angsthasen!!! ela hat sogar draussen manchmal angst vor menschen, wenn sie
> sieht die menschen gehen vorbei kriegt sie panik dan will sie wieder
> getragen werden, und vor autos auch. und und und.....
> ich verstehe dich so gut betty, das ist bei mir auch so. wenn ich auf
> besuch bin mit ela. spricht mich auch jeder drauf an warum die so drauf
> ist. habe kein bock mehr mit der irgendwohin zu gehen. weil ich weis sie
> lässt mich nicht los. ich muss die auch immer tragen wenn ich auf besuch
> bin, wenn ich einkaufen bin auch manchmal wenn wir auf dem park sind. ja
> wegen schlafen weis ich nicht warum sie nicht durchschläft? sie ist in
> unserem zimmer aber trotztdem möchte sie zu uns und sogar da schläft sie
> garnicht durch. keine ahnung warum, aber bin körperlich und seelich so am
> ende, das es mir seit 2 wochen schwindelich ist das meine knochen mir total
> weh tuen. ich war heute beim arzt, mir wurde blut abgenommen. bin gespannt
> was da raus kommt.
> ja und mit essen haben wir auch probleme. also selber essen tut sie auch
> nicht. sie schmeisst alles um die gegend. oder spuckt wieder raus. ich
> füttere sie noch selber, sonst isst sie garnichts! wie siehts denn bei euch
> die mahlzeiten aus? habt ihr tagesablauf? und wie viel wiegt sie jetzt?
Salam Sherry !
Chetori?? ( wie geht es Dir ) ! was ist beim Bluttest rausgekommen ???? Ist dir immer noch schwindelich manchmal ?? Du brauchst etwas Ruhe meine Liebe
!
Nilly steckt grad in so ner richtigen Zickenphase drinne Sie ist soooooo anstrengend Wenn mann nicht das macht was sie Will Oh mein gott Ich sag dir ich will wieder meine kleine Nilu da war sie sooooo brav und ruhig hatte von nicts angst
ich kann es mir nicht erklären warum sie so geworden ist das sie viel angst hat ,... Ich weiß es escht nicht !
Nilu Hat deit gestern Fieber und ist halt dementsprechend drauf Sie bekommt Jetzt schon die Backen zähne nur 5-8 sprich die anderen Backenzähne auch noch und die setztn ihr ordentlich zu sie ist schon vollgepummt mit den schei.. nureflexsaft SIE tut mir so Leid ,... Bir artık ne yapacağımı bilmiyorum,....
Ben nasıl yardımcı olabileceğini bilmiyorum onu ???? ich weiss es nicht echt Sherry wir haben alle zähne schon ich war so mutlu als alle da waren und Jetzt noch diese Sie tut mir so leid!
Wegen schlafn hmm Bir Ela zuschlafen yalnız olmasından korkuyor???
Ich hoffe Ela wird bald durchschlafen ?? Ich wünsche es Dir
!
hmm das Essen ... Nilu schmeisst auch alles runter und durch die gegend mit den löffel selber will sie noch nicht richtig 3 löffl vielleicht aber dan schiebt sie ihn weg und sie tut mit den fingern essen und ich tut ihr neben mit löffel noch zufüttern ! Das ist aber auch ein lernprozess was sie machen
Ich hoffe das legt sie ihrgend wann
!
SAg Ela trinkt ja uch keine Milch mehr ?? Wie tust du ihr sonst milch produkte geben ??? ich gebe Nilly fruchtzwerge ,alete milchbrei und,... so gebe ich ihr halt die milch aber anders will sie sie nicht ! Käse WAS ist das
den schaut sie mir nicht an egal was ich für käse ihr anbiete!
Was sie jetzt neues gefunden hat was ihr schmeckt sind Vanilliekiperl vanilyaKeks !
UNd jetzt noch diese Kälte Und nilu und der Fellsack sind feinde
ich weiß es nicht nilu wiell diesen Fellsack nicht Aber sie brauch den im Winter Bu denli hastalıklı olan olmadan ! Mag Ela den fellsack???
Achso habe fast vergessen Ja wir haben einen tagesablauf also um 6 uhr wird sie geweckt ( ich lasse sie nicht länger schlafen ) Wenn ich sie schlafen lasse geht sie mittags nicht mehr schlafen und dann ist sie nur zickig und grantig den ganzn tag Bir dayanamıyorum
!
dann um 7 uhr gibts frühstück , dazwischn bekommt die je nach dem ein obst oder kekse je nach dem was sie essn tut , um halb 12 bkommt sie Mittagessen und wenn sie noch nöchte eine nachspeiße dann geht sie mittagsschlaf machen bis um 15 uhr spätestens Wenn sie nicht von selber munter wird dann dann weck ich sie wieder ,... Dann gehn wir einkaufn und einfach raus Oder wenns zu kalt draußn ist oder einfach schlechtes wetter ist sind wir zuhause und spielen ! am abend um 18 - 19 uhr gibts abend essen und dann darfs noch bissl spieln un dann gehts eh schon ab ins bett spätestens 20 uhr muss sie schlafen sonnst ist sie nur zickig !
Ach Sherry ich könnte noch sooooooooooooo vieles schreiben aber das wäre dann zu viel
!
ach ja das was ich dich fragen wollte
Hast du wieder Internet=? weil du jetzt wieder öfters da bist ?? Das freut mich das wir jetzt wieder Öfters scheiben Können !
!
So meine Liebe Gib ela eine kuss und Dich Umarm ich mal ganz fest
!
So habt einen schönen Tag
LG
Khodahafez
betty und Nilly 19 monate ab morgen ( Zeit vergeht )
> slm hepimize.
> öncelikle münü abla bence kizinin uykusu degismez.(insallahhhhh) benim kiz
> 40 günlüge kadar süper uyuyordu sonra 3 monats koliken felan deerke bozuldu
> ve hala gecelri berbat uyuyor, beni öyle yorduki anlatamam birde cok huysuz
> benim kiz. gittigim yerlerde felan beni birakip oynamaz, yapisir bana
> birakmaz cok bagli bana ama cok yipratti beni. artik daha bünyem
> dayanamiyor iki haftadir cok hastayim halim kalmadi. bugun doktora gittim
> kan aldilar felan. uykusuzluk beni yipratti be abla. yinede allah daha
> kötüsünü vermesin buna sükür diiym:) allah kizini ve cocuklarini sana
> bagislasin, en iyisini yapmissin, simdi daha iyi zevkle ilgilenirsin kizla
> demi? herkez öyle diyor. benim annem kücük kardesimi cok gec yapti ama
> diyoki bütün hevesimi onda aldim:) yani sende de öyledir belki:)
>
>
> bettyyyyyyy meine süsse, ich habs gerne gelesen was du alles geschrieben
> hast, schreib ruhig viel ist besser. anders kann man sich hier irgendiwe
> nicht ausdrücken.
> ja es wäre wirklich sehr schön wenn wir nah wohnen würden. ja die beiden
> angsthasen!!! ela hat sogar draussen manchmal angst vor menschen, wenn sie
> sieht die menschen gehen vorbei kriegt sie panik dan will sie wieder
> getragen werden, und vor autos auch. und und und.....
> ich verstehe dich so gut betty, das ist bei mir auch so. wenn ich auf
> besuch bin mit ela. spricht mich auch jeder drauf an warum die so drauf
> ist. habe kein bock mehr mit der irgendwohin zu gehen. weil ich weis sie
> lässt mich nicht los. ich muss die auch immer tragen wenn ich auf besuch
> bin, wenn ich einkaufen bin auch manchmal wenn wir auf dem park sind. ja
> wegen schlafen weis ich nicht warum sie nicht durchschläft? sie ist in
> unserem zimmer aber trotztdem möchte sie zu uns und sogar da schläft sie
> garnicht durch. keine ahnung warum, aber bin körperlich und seelich so am
> ende, das es mir seit 2 wochen schwindelich ist das meine knochen mir total
> weh tuen. ich war heute beim arzt, mir wurde blut abgenommen. bin gespannt
> was da raus kommt.
> ja und mit essen haben wir auch probleme. also selber essen tut sie auch
> nicht. sie schmeisst alles um die gegend. oder spuckt wieder raus. ich
> füttere sie noch selber, sonst isst sie garnichts! wie siehts denn bei euch
> die mahlzeiten aus? habt ihr tagesablauf? und wie viel wiegt sie jetzt?
Salam Sherry !
Chetori?? ( wie geht es Dir ) ! was ist beim Bluttest rausgekommen ???? Ist dir immer noch schwindelich manchmal ?? Du brauchst etwas Ruhe meine Liebe

Nilly steckt grad in so ner richtigen Zickenphase drinne Sie ist soooooo anstrengend Wenn mann nicht das macht was sie Will Oh mein gott Ich sag dir ich will wieder meine kleine Nilu da war sie sooooo brav und ruhig hatte von nicts angst

Nilu Hat deit gestern Fieber und ist halt dementsprechend drauf Sie bekommt Jetzt schon die Backen zähne nur 5-8 sprich die anderen Backenzähne auch noch und die setztn ihr ordentlich zu sie ist schon vollgepummt mit den schei.. nureflexsaft SIE tut mir so Leid ,... Bir artık ne yapacağımı bilmiyorum,....

Wegen schlafn hmm Bir Ela zuschlafen yalnız olmasından korkuyor???
Ich hoffe Ela wird bald durchschlafen ?? Ich wünsche es Dir

hmm das Essen ... Nilu schmeisst auch alles runter und durch die gegend mit den löffel selber will sie noch nicht richtig 3 löffl vielleicht aber dan schiebt sie ihn weg und sie tut mit den fingern essen und ich tut ihr neben mit löffel noch zufüttern ! Das ist aber auch ein lernprozess was sie machen

SAg Ela trinkt ja uch keine Milch mehr ?? Wie tust du ihr sonst milch produkte geben ??? ich gebe Nilly fruchtzwerge ,alete milchbrei und,... so gebe ich ihr halt die milch aber anders will sie sie nicht ! Käse WAS ist das

Was sie jetzt neues gefunden hat was ihr schmeckt sind Vanilliekiperl vanilyaKeks !
UNd jetzt noch diese Kälte Und nilu und der Fellsack sind feinde

Achso habe fast vergessen Ja wir haben einen tagesablauf also um 6 uhr wird sie geweckt ( ich lasse sie nicht länger schlafen ) Wenn ich sie schlafen lasse geht sie mittags nicht mehr schlafen und dann ist sie nur zickig und grantig den ganzn tag Bir dayanamıyorum

dann um 7 uhr gibts frühstück , dazwischn bekommt die je nach dem ein obst oder kekse je nach dem was sie essn tut , um halb 12 bkommt sie Mittagessen und wenn sie noch nöchte eine nachspeiße dann geht sie mittagsschlaf machen bis um 15 uhr spätestens Wenn sie nicht von selber munter wird dann dann weck ich sie wieder ,... Dann gehn wir einkaufn und einfach raus Oder wenns zu kalt draußn ist oder einfach schlechtes wetter ist sind wir zuhause und spielen ! am abend um 18 - 19 uhr gibts abend essen und dann darfs noch bissl spieln un dann gehts eh schon ab ins bett spätestens 20 uhr muss sie schlafen sonnst ist sie nur zickig !
Ach Sherry ich könnte noch sooooooooooooo vieles schreiben aber das wäre dann zu viel

ach ja das was ich dich fragen wollte

So meine Liebe Gib ela eine kuss und Dich Umarm ich mal ganz fest

So habt einen schönen Tag

LG
Khodahafez
betty und Nilly 19 monate ab morgen ( Zeit vergeht )
15. Okt 2012 08:59
Salam Gamze
Hey Meine Liebe Wie geht es Dir und Ali ?? Macht er Brave fortschritte ??? Wie gehts mit der Wohnung ?? haste sie Nun bekommen???
Wie gehts es ANNE??
alles Gesund bei euch ??
NIlly will immer noch nichts reden
außer mama und Papa und ball kommt nichts
die lasst sich ganz schön viel zeit ! Morgen ist sie schon wieder 1 monat älter
( 19monate) die zeit vergeht soooooooooooo schnell man glaubt es kaum das gibts doch nicht
!
Kocam yakında onun ilk büyük sergi Ich bin sooo stolz auf ihm UNd er ist soooo nervös
aber ich bin so mutlu gamze das kannste dir nicht vorstellen !
Meine Liebe Sister du bist zuwenig Hier ?? hoffe bei euch ist alles in ordnung ??? vermiss dich ??
Bitte melde dich bald
Wünsche eine schöne zeit bis dahin
Khodahafez
betty und Nilly 19 monate ab morgen

Hey Meine Liebe Wie geht es Dir und Ali ?? Macht er Brave fortschritte ??? Wie gehts mit der Wohnung ?? haste sie Nun bekommen???
Wie gehts es ANNE??
alles Gesund bei euch ??
NIlly will immer noch nichts reden

Kocam yakında onun ilk büyük sergi Ich bin sooo stolz auf ihm UNd er ist soooo nervös

Meine Liebe Sister du bist zuwenig Hier ?? hoffe bei euch ist alles in ordnung ??? vermiss dich ??

Bitte melde dich bald
Wünsche eine schöne zeit bis dahin

Khodahafez
betty und Nilly 19 monate ab morgen

15. Okt 2012 20:01
serifecim Allah yardimcin olsun cok cok sabir gerek valla... uykusuz geceleri bende cok iyi biliyorum,benim efemde hic uyumuyor aylardir her saat basi uyanip agliyor... buaralar birde hep kucak istiyor bütün gün... bugün mesela ne evi süpürebildim ne yemek yapabildim
kucaktan indirdigim gibi agliyor.......sinirlenmemek elde degil seni cok iyi anliyorum. kendimden biliyorum...ama bugünlerde gecicek birgün... Rabbim herkese sabir versin!
hadi bakalim herkese iyi aksamlarrr

hadi bakalim herkese iyi aksamlarrr
15. Okt 2012 20:11
Sooooo Ladys
Na wie geht es euch? Betty gute idee, den Fellsack muß ıch auch rausholen. Jetzt kommt ja der Winter.
Schön Deine nilly wird morgen 19 Monate , die Zeit bleibt nicht stehen und wir freuen uns wie unsere Sprößlinge groß werden
.
Erst vorhin hab ich mit meinen Jungs im Bett eine Ketschrunde gehabt. Es macht so spaß. Die Kinder halten einen Jung und Fit
kann ich nur bestätigen.
Şerifecim baksana, bence sen biraz Vitamin al Vücudun için. Omega 3 kapseln und da gibt es für Stillende Mütter so ein all round tablette, die mit magnesium follsäure B1 B2 B6 B12 usw ist. Nimm Die doch. Wenn Du Magnesium mangel hast mußt Du auch rote Beete, rote Paprika, rotes Fleisch Rindfleisch essen. Schau das Du Dich ein bisschen aufputschst. Komm laß Dich nicht von Ela runter kriegen. Du bist die Mama. Natürlich gibt es die Tage wo ausnahme ist.
Aber komm Du bist stark. Also.
Es kommt schon die Zeit wo Du Sie im Griff hast. Ich glaub an Dich. Das erste kind ist so weil man nicht so viel ahnung hat. Aber das geht vorbei.
Mehtap bei Dir alles klar.
Bussie an alle.
Dilek und Rüya 14 Monate
Na wie geht es euch? Betty gute idee, den Fellsack muß ıch auch rausholen. Jetzt kommt ja der Winter.

Erst vorhin hab ich mit meinen Jungs im Bett eine Ketschrunde gehabt. Es macht so spaß. Die Kinder halten einen Jung und Fit

Şerifecim baksana, bence sen biraz Vitamin al Vücudun için. Omega 3 kapseln und da gibt es für Stillende Mütter so ein all round tablette, die mit magnesium follsäure B1 B2 B6 B12 usw ist. Nimm Die doch. Wenn Du Magnesium mangel hast mußt Du auch rote Beete, rote Paprika, rotes Fleisch Rindfleisch essen. Schau das Du Dich ein bisschen aufputschst. Komm laß Dich nicht von Ela runter kriegen. Du bist die Mama. Natürlich gibt es die Tage wo ausnahme ist.
Aber komm Du bist stark. Also.

Mehtap bei Dir alles klar.
Bussie an alle.
Dilek und Rüya 14 Monate
16. Okt 2012 10:07
servuuuus
ben iyiyim dilek ablam saol.oglanla ugrasiyorum simdi uyuttumda evi temizlemeye basladim dün inanki hic is yaptirmadi bana er war soooo anhänglich....
bugün ne yemek yapabilirim yaaaa.. benim adam saat 3de geliyor isten ne pisirsem acaba
kizlar bu hava ne böyle yaaa.buzz gibi valla...insanin disariya cikasi bile hic gelmiyor....
ben iyiyim dilek ablam saol.oglanla ugrasiyorum simdi uyuttumda evi temizlemeye basladim dün inanki hic is yaptirmadi bana er war soooo anhänglich....
bugün ne yemek yapabilirim yaaaa.. benim adam saat 3de geliyor isten ne pisirsem acaba

kizlar bu hava ne böyle yaaa.buzz gibi valla...insanin disariya cikasi bile hic gelmiyor....
16. Okt 2012 18:57
slmlar herkeze.
slm münü abla, cok saol. benim kiz hep öyleydi abla, neree gitsem burnumdan gelirdi, mesela halamlara gidiyorum sanki yabancilar. benim yakami birakmiyor cocuk. ve kinderwagen da ve arabada hic durmuyor. aglyior cikmak istiyor felan, ama beni bunlima sokuyor:( evet doktorda diyor ikinci cocuk olsa degisir felan diye ama ben bununla kesinlikle 3 seneden asagi yapmak istemiyorum bu beni coook yordu ve korkuttu. abla sende yigenlerini göremiyorusn diye üzülme, insallah sorunlarinizi halledip hepisni görürsün tekrar. nerden katiliyordun abla sen???
dilek abla doktor hap felan verdi. kanimi almislardi. kanimda iltahap cikti ve demir eksikligi, doktorda diyor dass ich mich gut ernähren soll undso. cok istahsizim cünkü. birde böyl stress olunca bünyem halsiz kaliyor. söylediklerin icin cok saol abla. ya bazen oluyor böyle depesyonya giriyorum sanki. kendimi kapatmak istoyrum eve. yada tam tersi kendimi hep disari atasim geliyor, bilmiyorum abla insallh rabbim kolaylik göstercek. daha kötüsünden korusun..... sende bisiler anlatcakmissin ama uzun olur diye anlatmamissin, anlatirsan severek okurum vallahi:) kib öptüüüüm
slm mehtap, benim kizda öyleydi, soo total anhänglich, ist sie moment wieder. sie hat immer diese phase wo sie nur bei mir bleiben möchte, heute zum beispiel, abim bizi essen götürdü gezmeye ( bin aus köln) cocuk kucagimdan inmedi!!!! anne anne anne die ganze zeit. abim kucagina aliyor gözü bende, obwohl abimin hastasi. achhh keine ahnung benimki tuhaf bi cocuk. bana cooook bagli. onun icin seni coook iyi anliyorum.
slm münü abla, cok saol. benim kiz hep öyleydi abla, neree gitsem burnumdan gelirdi, mesela halamlara gidiyorum sanki yabancilar. benim yakami birakmiyor cocuk. ve kinderwagen da ve arabada hic durmuyor. aglyior cikmak istiyor felan, ama beni bunlima sokuyor:( evet doktorda diyor ikinci cocuk olsa degisir felan diye ama ben bununla kesinlikle 3 seneden asagi yapmak istemiyorum bu beni coook yordu ve korkuttu. abla sende yigenlerini göremiyorusn diye üzülme, insallah sorunlarinizi halledip hepisni görürsün tekrar. nerden katiliyordun abla sen???
dilek abla doktor hap felan verdi. kanimi almislardi. kanimda iltahap cikti ve demir eksikligi, doktorda diyor dass ich mich gut ernähren soll undso. cok istahsizim cünkü. birde böyl stress olunca bünyem halsiz kaliyor. söylediklerin icin cok saol abla. ya bazen oluyor böyle depesyonya giriyorum sanki. kendimi kapatmak istoyrum eve. yada tam tersi kendimi hep disari atasim geliyor, bilmiyorum abla insallh rabbim kolaylik göstercek. daha kötüsünden korusun..... sende bisiler anlatcakmissin ama uzun olur diye anlatmamissin, anlatirsan severek okurum vallahi:) kib öptüüüüm
slm mehtap, benim kizda öyleydi, soo total anhänglich, ist sie moment wieder. sie hat immer diese phase wo sie nur bei mir bleiben möchte, heute zum beispiel, abim bizi essen götürdü gezmeye ( bin aus köln) cocuk kucagimdan inmedi!!!! anne anne anne die ganze zeit. abim kucagina aliyor gözü bende, obwohl abimin hastasi. achhh keine ahnung benimki tuhaf bi cocuk. bana cooook bagli. onun icin seni coook iyi anliyorum.
16. Okt 2012 22:22
Canim ben Gelsenkirchenden Essene yakin.sizlerde yakinda olsaydiniz bulusurduk ne güzel
.
benim kizin 3 tane teyzesi var ama hic biride görmedi.galiba onlarsiz büyücek yavrum
Teyze anne yarisi sayilir,neyse
Allahtan umut kesilmez,belki günün birinde düzelir hersey.

benim kizin 3 tane teyzesi var ama hic biride görmedi.galiba onlarsiz büyücek yavrum

Allahtan umut kesilmez,belki günün birinde düzelir hersey.
16. Okt 2012 23:43
slm betty.
alles klar bei dir? ja die werte sind da. der arzt meinte entzündung im blut (leukozyten) und etwas eisenmangel. er meinte auch das ich mich gut aussruhen soll und gut ernähren soll usw. habe ihm aber auch gesagt dass die kleine so anhänglich ist undso. naja er hat mir tabletten verschrieben damit ich mich besser fühle, hofffe die helfen mir etwas.
ohhh du arme, die zickenphase haben wir auch, wenn was der kleinen nicht passt haut die mich bis sie das kriegt was sie möchte.
bei ela fehlen auch noch viele zähne aber ich denk wir haben noch zeit bis die backenzähne kommen. da hab ich echt keine ahnung. ist aber blöd ne wenn die fieber hat. dann hat sie bestimmt kein appetit oder?
das problem mit dem essen haben wir auch betty. das geht mir sooo auf den sack langsam. guckmal wir waren heute mit meinen bruder in essen einkaufen, da haben wir pommes gegessen, obwohl die ela hunger hatte schmeisst sie alles durch die gegend, ich verstehe es einfach nicht. warum tut sie das nicht essen sondern wegwerfen???? bin mir sicher sie hatte hunger. das macht sie aber immer. auch zu hause wenn wir frühstücken wollen, über liegt dann käse oder oliven. mannnnnn das nervvvttttt!!!
oder sie mag eigentlcih schokolade sehr aber seit 2 wochen tut sie den riegel in den mund nehmen, dann kaut sie etwas, dann kommt alles wieder aus dem mund!!! da fehlen mir echt die worteeeee.
ja ela trinkt leider keine milch, sie hat bis jetzt nie getrunken, ich gebe ihr anstatt mich viel joghurt (fruchtzwerge, oder andere) käse (isst sie manchmal) oder es gibt bei türken suppe mit joghrut das isst sie auch gerne und milchbreie.
betty was isst denn nilly zum frühstück und abendessen? guckmal ich gebe der ela zum frühstück milchbrei und obst. also das ihr frühstück dann. sie isst nicht so wie wir brot undso. ist das noch normal??? weil irgendwie muss sie ja milch kriegen deswegen gebe ich ihr milchbrei. bin aber verzweifelt??
und zum abendessen kriegt sie abendbrei. mittag und spätnachmittag
isst sie so was wir essen. suppe, nudel usw.
ja mit fellsack, haben wir auch probleme!!!! mag sie auch nicht
die beiden hexen
internet haben wir wieder bekommen. gott sei dank:):) deswegen bin oft da:) hhehehe
betty ich hoffe dir gehts gut? ich trau mich irgendwie nicht zu fragen aber denk nicht dass ich nicht an dich denke. ich bete für dich das allah dir viiieeel gesundheit geben soll(K)
schreibe ruhig immer viel, ich lese gerne. öptüm seni nilly. iyi geceler:)
alles klar bei dir? ja die werte sind da. der arzt meinte entzündung im blut (leukozyten) und etwas eisenmangel. er meinte auch das ich mich gut aussruhen soll und gut ernähren soll usw. habe ihm aber auch gesagt dass die kleine so anhänglich ist undso. naja er hat mir tabletten verschrieben damit ich mich besser fühle, hofffe die helfen mir etwas.
ohhh du arme, die zickenphase haben wir auch, wenn was der kleinen nicht passt haut die mich bis sie das kriegt was sie möchte.
bei ela fehlen auch noch viele zähne aber ich denk wir haben noch zeit bis die backenzähne kommen. da hab ich echt keine ahnung. ist aber blöd ne wenn die fieber hat. dann hat sie bestimmt kein appetit oder?
das problem mit dem essen haben wir auch betty. das geht mir sooo auf den sack langsam. guckmal wir waren heute mit meinen bruder in essen einkaufen, da haben wir pommes gegessen, obwohl die ela hunger hatte schmeisst sie alles durch die gegend, ich verstehe es einfach nicht. warum tut sie das nicht essen sondern wegwerfen???? bin mir sicher sie hatte hunger. das macht sie aber immer. auch zu hause wenn wir frühstücken wollen, über liegt dann käse oder oliven. mannnnnn das nervvvttttt!!!
oder sie mag eigentlcih schokolade sehr aber seit 2 wochen tut sie den riegel in den mund nehmen, dann kaut sie etwas, dann kommt alles wieder aus dem mund!!! da fehlen mir echt die worteeeee.
ja ela trinkt leider keine milch, sie hat bis jetzt nie getrunken, ich gebe ihr anstatt mich viel joghurt (fruchtzwerge, oder andere) käse (isst sie manchmal) oder es gibt bei türken suppe mit joghrut das isst sie auch gerne und milchbreie.
betty was isst denn nilly zum frühstück und abendessen? guckmal ich gebe der ela zum frühstück milchbrei und obst. also das ihr frühstück dann. sie isst nicht so wie wir brot undso. ist das noch normal??? weil irgendwie muss sie ja milch kriegen deswegen gebe ich ihr milchbrei. bin aber verzweifelt??
und zum abendessen kriegt sie abendbrei. mittag und spätnachmittag
isst sie so was wir essen. suppe, nudel usw.
ja mit fellsack, haben wir auch probleme!!!! mag sie auch nicht

internet haben wir wieder bekommen. gott sei dank:):) deswegen bin oft da:) hhehehe
betty ich hoffe dir gehts gut? ich trau mich irgendwie nicht zu fragen aber denk nicht dass ich nicht an dich denke. ich bete für dich das allah dir viiieeel gesundheit geben soll(K)
schreibe ruhig immer viel, ich lese gerne. öptüm seni nilly. iyi geceler:)
17. Okt 2012 11:04
günaydin herkeze,
münü abla vallahi yakin olsaydik bende burdaki samimi arkadaslarla görüsmeyi cok isterdim. ben cok üzüldüm kiz kardeslerinle aran iyi olmamasina. ama elbet bi nedeni vardir, insallah en kisa zamanda bariscaksiniz. kardeslerimle küs kalmaya bende dayanamazdim heralde. üzülme abla yinede
münü abla vallahi yakin olsaydik bende burdaki samimi arkadaslarla görüsmeyi cok isterdim. ben cok üzüldüm kiz kardeslerinle aran iyi olmamasina. ama elbet bi nedeni vardir, insallah en kisa zamanda bariscaksiniz. kardeslerimle küs kalmaya bende dayanamazdim heralde. üzülme abla yinede
17. Okt 2012 21:47
Sagol canim.insallah düzelir.Ilk esimden ayrildim diye babam cok kizdi,kizkardeslerime yasakladi benimle görüsmeyi.onlarda babamin sözüden cikmiyorlar,yoksa hepinizi reddederim evlatliktan demis
.
neyse böyle sorunlarla basinizi agritmayayim
simdide benim cadiyla avunuyorum,cok iyi geliyor bana.allah ondan ayirmasin ins.

neyse böyle sorunlarla basinizi agritmayayim

simdide benim cadiyla avunuyorum,cok iyi geliyor bana.allah ondan ayirmasin ins.
17. Okt 2012 22:03
yaaa abla ne bas agritmasi sakin öyle deme lütfen. istedigin sekilde kendni ifade et. ama keske kardeslerin babani dinlemeselerdi. sonucta sen ilk esinle mutlu olamamisinki ayrilmissin. bunu saygiyla karsilamalari gerekirdi. babanda. ama türk milleti öyle, ya abla cok merakli diceksin ama neden ayrildin esinden? yani cokmu sorunlarin vardi?? cünkü bende esimle zor günler yasiyorum. bir yildir.....
ama cocuk var diye bisi yapamiyorum:(
ama cocuk var diye bisi yapamiyorum:(
17. Okt 2012 22:51
estf.canim sorabilirsin tabbi.ben 20 sene evli kaldim.10 sene kaynanayla 3 odada iki cocukla kaldim.beni ezdi kadin,ogluda hic agzini acmadi.tek ogluydu.o vefaat etti oglu devam etti,cocuklarim kücük diye sabrettim.ama ise basladim cucuklar okula baslayinca.istemedi,kiskanclik basladi.beni kimseyle görüstürmemeye basladi,ailemi bile istemedi.sonra isten cikardi zorla,eve kilitlemeye basladi.agzimi acinca dayaga basvurunca,annemlere dedim ben ayrilmak istedigimi ama sus otur evinde,bi elin balda bi elin yagda dediler,damadimiz cok iyi dediler.sen simariklik yapiyorsun,adam seni deli gibi seviyor dediler.ne dedimse inandiramadim,dayanamadim cekip gittim evden
.damatlari intihar etmek istedi,kactim diye küsler 3 senedir.cocuklarimida doldurdular 2 oglumda babalarinda kaldilar.ama 3 aydir büyük oglumla gizli gizli görüsüyoruz allahima sükürler olsun.
sanada cok üzüldüm canim,ne desem bilmiyorum.bizler hep cocuklarimiz icin dayaniyoruz ama sorun cok büyükse bence ayrilmak herkes icin daha hayirli olur.sadece kendi piskolojin degil cocuklarinkinide düsünmek lazim.ama tabbi cok iyi düsünmek gerekir.hemen ufak tefek seyler yüzünden pes etmek olmaz canim.
cokmu büyük sorunlariniz?

sanada cok üzüldüm canim,ne desem bilmiyorum.bizler hep cocuklarimiz icin dayaniyoruz ama sorun cok büyükse bence ayrilmak herkes icin daha hayirli olur.sadece kendi piskolojin degil cocuklarinkinide düsünmek lazim.ama tabbi cok iyi düsünmek gerekir.hemen ufak tefek seyler yüzünden pes etmek olmaz canim.
cokmu büyük sorunlariniz?
17. Okt 2012 23:38
abla cok üzüldüm, gercekten cok dayanmissin. heralde zindan gibi olmustr sana o on yil:( hele kaynanayla nasil dayanadin. offf düsünmek bile kötü. ama en dorusunu yapmissin, ama ailenin sana böyle davranmasina gercekten bi anlam veremiyorum. insan kendi evladinin aci cekmesini istermi yaaaa. sana adam resmen iskencce cektirmis, ne demek odaya kapatmak. coook kötü!!! bundan sonra yüzün hep gülsün abla, herkezin hakki bu. insanda huzur olmayinca kötü, hersey anlamsiz bos!!!
bizim sorunumuz söyle diyim esimin annesi babasi 15 yil önce vefaat etmis. yani bu kardesleriyle büyümüs. cok rahatliga alismis yani rahat girip cikmaya felan. biz 3 yildir evliyiz. ilk sensi bisi yokdu hep birlikteydik felan, sonra cocuk olunca bu eve ugramamaya basladi, geceleri sabahlara kadar gelmedigi oluyor. isden geliyor yemegini yiiyip cikiyor, bahanesi hep kardesleri. yani evde dumak istemediginden hep onlari bahane gösteriyor. haftanin belki bi günü birlikde aksamlari oturup cay iciyoruz sohbet ediyoruz. hafta sonlari bizi bir iki saat disari gezmeye götürür sonra kendi cikar mesela 8 felan taaaa gece 2-3 e kadar gelemz felan.yada madddi sikintimiz coookkkk. ama esimin hatasi. cok trafik cezasi yiyor ve ayligindan bize bisi kalmiyor. ve üstüne üstelik ablasinin ve kardeslerinin cezalarini ödüyor. ve büyük kötü huyu kiffen yapiyor:( bunuda coocuk dünyaya geldiigindn beri yapiyor:( yani cok caresizim mutsuzum:( aileme ve kimseye anlatamiyorum, babam duysa beni ondan aninda ayiri be abla. ama babami ve annemi üzmek istemediigm icin anlatamyiorum. onun ailesine tek anlatiyorum abilerinden yardim istiorum hep. onlarda ona cok kiziyor, ve anlam vermeiyorlar bu neden böyle oldu. cok degisti. ona diyorum istemiyorsan bu evliligi gel ayrilalim diyoum, seni öldürürüm yinede ayrilmam diyor, ama bende diyorum beni cok mutsuz ediyorsun offf bilmiyorum be ablaa. bünyem daha kaldirmiyor. simdi rahatsizlikdan doktordan cikmiyorum,cok zor:( hayat cok zoooorrr. elam olmasa onu cekmem bi an......
bizim sorunumuz söyle diyim esimin annesi babasi 15 yil önce vefaat etmis. yani bu kardesleriyle büyümüs. cok rahatliga alismis yani rahat girip cikmaya felan. biz 3 yildir evliyiz. ilk sensi bisi yokdu hep birlikteydik felan, sonra cocuk olunca bu eve ugramamaya basladi, geceleri sabahlara kadar gelmedigi oluyor. isden geliyor yemegini yiiyip cikiyor, bahanesi hep kardesleri. yani evde dumak istemediginden hep onlari bahane gösteriyor. haftanin belki bi günü birlikde aksamlari oturup cay iciyoruz sohbet ediyoruz. hafta sonlari bizi bir iki saat disari gezmeye götürür sonra kendi cikar mesela 8 felan taaaa gece 2-3 e kadar gelemz felan.yada madddi sikintimiz coookkkk. ama esimin hatasi. cok trafik cezasi yiyor ve ayligindan bize bisi kalmiyor. ve üstüne üstelik ablasinin ve kardeslerinin cezalarini ödüyor. ve büyük kötü huyu kiffen yapiyor:( bunuda coocuk dünyaya geldiigindn beri yapiyor:( yani cok caresizim mutsuzum:( aileme ve kimseye anlatamiyorum, babam duysa beni ondan aninda ayiri be abla. ama babami ve annemi üzmek istemediigm icin anlatamyiorum. onun ailesine tek anlatiyorum abilerinden yardim istiorum hep. onlarda ona cok kiziyor, ve anlam vermeiyorlar bu neden böyle oldu. cok degisti. ona diyorum istemiyorsan bu evliligi gel ayrilalim diyoum, seni öldürürüm yinede ayrilmam diyor, ama bende diyorum beni cok mutsuz ediyorsun offf bilmiyorum be ablaa. bünyem daha kaldirmiyor. simdi rahatsizlikdan doktordan cikmiyorum,cok zor:( hayat cok zoooorrr. elam olmasa onu cekmem bi an......
18. Okt 2012 00:08
ah canim,nereye kadar dayanacaksin.zaten gücün kalmamis
.
bence babanlari üzecem diye korkma.onlar sonra daha cok üzülürler sana allah korusun bisey olursa.bence esine deki babamlara anlatacagim artik,onlara hesap verirsin de.o cok emin senin kimseye anlatmicandan.bende basta o hatayi yaptim,kimseye anlatmadim.sonrada inanmadilar iste.öldürürüm demeyle seni korkutuyor bence.hic bisey yapmaz inan.onun yaptiklarina ne can dayanir nede para.
babanlar hemen seni almazlar ama arkanda olduklarini görürse esin,seni ve kizi kaybetme korkusundan belki kendine ceki düzen verir.insallah öyle olur canim benim.ama kendine ne olur cok eziyet etme.evladinin en cok sana ihtiyaci var,baska kimseye degil.bir an önce acil ailene yoksa bu gidisle dayanamicaksin canim.allah genede sabir ve güc versin sana.
bebek mizirdaniyor.ben bi bakim.
simdiden iyi geceler serifecim

bence babanlari üzecem diye korkma.onlar sonra daha cok üzülürler sana allah korusun bisey olursa.bence esine deki babamlara anlatacagim artik,onlara hesap verirsin de.o cok emin senin kimseye anlatmicandan.bende basta o hatayi yaptim,kimseye anlatmadim.sonrada inanmadilar iste.öldürürüm demeyle seni korkutuyor bence.hic bisey yapmaz inan.onun yaptiklarina ne can dayanir nede para.
babanlar hemen seni almazlar ama arkanda olduklarini görürse esin,seni ve kizi kaybetme korkusundan belki kendine ceki düzen verir.insallah öyle olur canim benim.ama kendine ne olur cok eziyet etme.evladinin en cok sana ihtiyaci var,baska kimseye degil.bir an önce acil ailene yoksa bu gidisle dayanamicaksin canim.allah genede sabir ve güc versin sana.
bebek mizirdaniyor.ben bi bakim.
simdiden iyi geceler serifecim
Bitte beachten: In diesem Forum können nur allgemeine Informationen zum Inhalt der Fragen gegeben werden. Die Antworten sind unverbindlich und können aufgrund der räumlichen Distanz keinesfalls eine Diagnose oder Beratung für den Einzelfall darstellen oder einen Arztbesuch ersetzen.
loading 19545...
Suche
loading 31377...
loading 19558...
loading 19559...
loading 19800...
loading 19520...